Skip to content Skip to footer

Reklamace / Vrácení zboží

Reklamační podmínky

Vážení zákazníci,

Vaše spokojenost s našimi produkty je pro nás prioritou. Pokud se vám z jakéhokoli důvodu nelíbí nebo nevyhovuje, máte právo na vrácení zboží nebo reklamaci do 14 dnů od převzetí zásilky.

Vrácení zboží: Pokud se rozhodnete pro vrácení zboží, prosím, kontaktujte nás prostřednictvím naší zákaznické podpory a informujte nás o vašem rozhodnutí. Zboží musí být vráceno v původním stavu a nepoškozené, a to v originálním obalu spolu s dokladem o nákupu. Po přijetí zboží provedeme vrácení peněz na váš bankovní účet.

Reklamace: V případě, že zboží nedosahuje vašich očekávání, má výrobní vadu nebo máte špatnou velikost, máte právo na reklamaci. Pro provedení reklamace nás prosím kontaktujte a sdělte nám podrobnosti o problému. Po vyřízení reklamace vám vrátíme peněz.

 

Jak postupovat?

  1. Email: Prosím, zašlete nám tyto informace na email info@vitekshop.cz (1. Jméno Přijmení, 2. Telefon, 3. Číslo objednávky, 4. Číslo bankovního účtu)

  2. Příprava faktury: Vložte kopii faktury do balíku, který budete odesílat. Napište na kopii faktury číslo bankovního účtu, kam chcete abychom vám vrátili peníze. Toto je důležité pro účely evidence a identifikace vaší zásilky.

  3. Zaslání balíku: Balík odešlete výhradně prostřednictvím Zásilkovny. Zásilku zašlete na výdejní místo určené pro naši společnost (Jezdecké potřeby EQUOS – DP)

  4. Kontaktní informace: V případě potřeby nebo dotazů se neváhejte obrátit na následující kontaktní údaje:

    • Adresa: Třída Karla IV. 628/1, 500 02 Hradec Králové
    • E-mail: info@vitekshop.cz
    • Telefon: +420 732 723 860

 Děkujeme za vaši spolupráci a těšíme se na další obchodní vztah.